Color walk


A few months ago I signed up with some friends for the Cascais Color Run, I'm not the best example of a runner but decided to try, it was a 5km run and it seemed feasible.
On May 17 we went to Carcavelos beach, where the race started; we took the shirt, number and a bag of colored paint . I have to say it's not a race, few people were running, is more like a walk in which every kilometer you bathe with a different color; but the truth is that I really like it!

Hace varios meses me inscribí con unas amigas para correr la Cascais Color Run, no soy el mejor ejemplo de corredora pero me propuse intentarlo, eran 5km y me parecía factible.
El 17 de Mayo fuimos a la playa de Carcavelos, donde empezaba la carrera, cogimos la camiseta, el número y un saco de pintura de colores cada uno. Tengo que decir que no es una carrera, poca gente va corriendo, es como un paseo en el que en cada kilómetro te bañan de un color diferente; pero la verdad es que me gustó mucho.


1 comentario: